Vážení zákazníci,

sepsali jsme pro Vás přehledně do pár kolonek Vaše nejčastější dotazy, které jsme nasbírali v minulých letech. Věříme, že v této sekci naleznete odpověď na Váš dotaz. 

Aktuální doba odeslání objednávek u produktů SKLADEM  činí 3 - 5 pracovních dnů od vytvoření objednávky.

Prosím nežádejte nás o spojování objednávek a neprodlené zaslání. Těmto požadavkům nemůžeme vyhovět. Děkujeme Vám za pochopení.

Mimo jarní sezonu (Červenec - Říjen):

Standardní dodací lhůta mimo sezonu u  produktů , které jsou SKLADEM je 3-5 pracovních dní od přijetí objednávky (obvyklé odeslání do 3 pracovních dnů).

V zimě (Listopad - Březen):

V těchto měsících jsou veškeré nabízené rostliny v tzv. PŘEDPRODEJI, což znamená, že si na rostliny, u kterých je napsáno SKLADEM dokážete vytvořit PŘEDOBJEDNÁVKU. Rostliny objednané v zimě (Listopad - Březen) Vám budou zaslány nejdříve, až nám to počasí dovolí, nebo až rostliny, které v nabídce jsou, fyzicky naskladníme. Odesílání tedy začíná ve chvíli, kdy nám to počasí už dovoluje a máme rostliny fyzicky skladem.
S expedicemi začínáme většinou nejdříve konce Března, ale může to být i později, když nám to počasí nedovolí.
Uvědomte si prosím, že pracujeme s živými rostlinami a ty mají nějaké potřeby a my se o ně musíme nejdříve postarat. Objednávky jsou zasílány výhradně dle jejich došlého pořadí a odeslání nelze na Vaše urgence uspíšit. Děkujeme za pochopení a trpělivost !

Skladová dostupnost je vždy uvedena přímo u produktu. Dostupnost je pravidelně aktualizována v intervalu několika málo minut. Je tedy aktuální se zásobami, které vedeme u nás v Zahradním centru.

U nás na e-shopu pracujeme se čtyřmi skladovými dostupnostmi:

SKLADEM – Zboží je skladem, nebo ho brzy očekáváme.
NA OBJEDNÁVKU– Zboží je možné závazně objednat.
SKLADEM U DODAVATELE - Zboží je skladem u dodavatele a je možné jej objednat na závaznou objednávku. 
NENÍ SKLADEM – Zboží není skladem a nelze jej tedy objednat.

Skladovou dostupnost naleznete přímo u produktu, viz. přiložená fotografie

P9P26 – průměr květináče 9 cm až 26 cm

K9K26 – průměr květináče 9 cm až 26 cm

C 1,5LC 10L – objem květináče 1,5 litru – 10 litrů

K 1,5LK 10L – objem květináče 1,5 litru – 10 litrů

KM100 (100KM)KM180 (180KM) - rostlina (strom) s výškou kmínku 100 cm – 180 cm

Vysvětlivky k velikostem balových alejových a solitérních stromů

Stromy v této skupině jsou přesázeny minimálně 3 krát.

Velikost stromů je měřena jako obvod kmene v cm ve výšce 1m nad kořenovým krčkem. U solitérních stromů je pak uvedena výška stromu v cm od kořenového krčku do poloviny letorostu terminálu.

Více informací naleznete zde

Objednávky bohužel sloučit NELZE. Děkujeme za pochopení.

Produkt lze do objednávky přidat pouze, pokud ještě objednávka není ve stavu "VYCHYSTÁVÁ SE".

Lze to tedy pouze u objednávek, u které jste si zvolil/a  jako způsob platby "Dobírkou". U ostatních způsobů platby to lze do chvíle, než bude objednávka uhrazena. Pak už to bohužel není v našich silách a z účetních důvodů, automatizovaných expedic a následné fakturace to udělat nemůžeme. V případě, kdy budete chtít do objednávky něco přidat a Vaše objednávka splňuje výše zmíněné, napište e-mail na e-shop@zcstrakovo.cz, nebo nám zavolejte. Když nám to systém umožní, rádi Vám vyjdeme vstříc. Děkujeme za pochopení.

Pokud jste se registroval/a u nás v e-shopu, vidíte stavy objednávek v sekci "Můj účet".

Pokud nejste registrovaní, nevěšte hlavu. Pravidelně totiž zákazníka informujeme emailem, v jakém stavu jeho objednávka je. V praxi to tedy vypadá tak, že objednávku přijmeme a s každým dalším krokem (např. když objednávku začínáme připravovat k vychystání, už ji balíme, nebo ji odesíláme), doručíme Vám automatický email s těmito informacemi a Vy tak vždy máte co nejaktuálnější informace o své objednávce.

Odborné poradenství na zákaznické lince bohužel neposkytujeme. Pokud budete chtít tedy poradit např. s umístěním rostlin, je nutné psát email na info@zcstrakovo.cz a tam se Vám pokusí poradit náš odborník v oblasti rostlin, nebo se můžete zastavit přímo do našeho Zahradního centra, kde Vám kolegyně, zahradnice rády poradí a budou se Vám plnohodnotně věnovat. Zákaznická linka slouží pouze pro obecné dotazy, např. pomoc s vytvořením objednávky, informacím ohledně již přijatých objednávek, případnou změnu v objednávce apod.

Ceník přeprav zde.

Ano, na Slovensko běžně odesíláme.

 

Objednávku můžete stornovat pouze do doby, než ji začneme chystat. Více informací naleznete v našich obchodních podmínkách.